bloggar hos mormor.

är hos mormor och bloggar lite på hennes bärbara. lite mordääärnt de lät ! lite bilder ja hitta som ja tycker e så jävla snygg på . och andra bilder hohooooh.


(blicken som ja gav till en fiskmås som aldrig slutade tjattra)





(jag ute i en dal när vi skulle gå o se lite glaciärer)


(mitt sexiga ass i norges vilda skogar)




(mitt favorit tänkar ställe, väldigt lättåtkomligt läge. typ kliver man snett så dör man. men I'm livin on the edge! hö.hö sitter på en "kant")



(jävla fint de va där, vill tillbaka!! majs. korv.)'
aja dags för lite fika, för tredgje gången idag! hoho satsar på bli fet.are.

//jossan

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar asset ;P

2012-03-05 @ 17:54:34
Postat av: Morf

HAHAHAHAHa kan fortfarande inte sluta skratta åt din min xD*** sötnos! :D

2012-03-05 @ 23:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0