wild thing, you make my heart sing.

hejsanhallå.
var till valbo en sväng med mamma, hämtade hem min trasiga mobil telefon och lämnade tillbaka lånemobilen. kollade efter en ap snygg tröja på BikBok, men den fanns inte så blev lite sad.
men sen blev jag glad igen.
hittade världens snyggaste boots på euro sko, har kollat på dom förut men då tyckte jag att dom var för dyra. men nu fanns dom där för halva priset, så för 625 kr blev dom mina. utmärkt sätt att spendera julklappspengar på!
dom kommer bli perfekta skorna att ha på festival i sommar!
inte bästa bilden men vafan, ni ser dom iaf!
nu ska jag njuta av resten av min lördagskväll.
//Mathilda

Kommentarer
Postat av: jessica

FETT snygga :D

2012-01-14 @ 19:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0