Kort presentation//Annie*

Hejhej! Annie heter jag och har den här bloggen med 5 stycken andra tjejer. Vi kommer att skriva om allt som faller oss in, om vår vardag och alla galna dagar som vi spenderar ihop. 

Jag går estet bild, konst och foto. Spelar fotboll på fritiden och umgås med dom bästa. Jag älskar att fota och få vara kreaktiv. 

Jag bor ihop med en av mina bästa vänner Jossan i studentlägenhet. 

Fyller 18 år om exakt 9 dagar, woho!

"4" frågor:
4. Favorit filmer: The notebook, the time traveler's wife, Moulin Rouge, one day.
4. Favorit band: Muse, 30 seconds to mars, Bon iver, the killers.
4. favorit rätter: Gormepanna, sushi, pancakes!, lax.
4. favorit serier: The O.C, Buffy the vampire slayer, pretty little liars, Vampire diaries.


Har en egen blogg också sen förut som jag uppdaterar lite då och då: www.silverhatt.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0