The truth means nothing..but what you believe to be true is everything*

Godmorgon på er! Det känns som att min dag började bra, jag försov mig igen... Jag kunde inte somna igår förren klockan hade hunnit blivit fyra, uffa! Grannens bankande och dunkande höll mig vaken ett bra tag tills jag vart pigg. Nu är jag allt ifrån pigg! 

Ska snart till skolan och ha form och fotografisk bild resten av dagen, sen bär det iväg till Emmy för att tagga inför fotbollsträningen.

Sitter nu och äter frukost och har ångest att jag missade första matte lektionen för iår och dessutom med ny lärare "dumt dumt!" 


Mhhh! Underbara Bravo♥

// Annie


Kommentarer
Postat av: Isabelle

tänk på att om du skolkar/missar mer än 3 dagar så får du inga pengar från CSN :D

2012-01-12 @ 19:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0