Som med en tärning, fast med musik.

Funderade på en sak när jag badade för en timme sen, nej inte att jag om jag doppade ansiktet i vattnet skulle de ha rört min rumpa och jag skulle då få rumpvatten i ansiktet, utan om jag skulle göra något åt en viss sak som går välldigt segt för tillfället.
ja iaf då kom jag på denna ide; skriv upp olika kortfattade enkla alternativ (spelar inte roll hur många ) i mitt fall blev det 4 st olika. sen väljer man ut ex 4 olika band och lägger in en låt av varje band i en lista (ny lista såklart). sen ställer man in den på slumpmässig val och så trycker man på listan, och Vwwooops så har man svaret på sin fundering/fråga/hjärnbalksbrytare.

så här blev min.
och.
den.
hamnade.
på.
galet.
snyft.
vart lite sur på mötley nu.
så här bra va den ideén.
//jossschan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0