soirbhíoch am

Som vanligt är jag lite efter. Men JAG är den berömmda loppan har fått en elefant i huvet, spräckt foten pga av en fotpall & en jävligt bra shaka ass låt och är även misstänkt för medhjälp till misshandel & vållande till en oskyldig fisks död. lika bra. att ni vet. mina synder.
Men denna person som skriver detta heter Josefine Liljeholm. Uppväxt på i en gul villa på landet bland myggor och skit men numera uppgraderat mig till en fantastisk lägenhet i turksamhället Sandviken med Den lilla saken Annie (även känd från musikalen Annie) som också skriver här. bild på henne: 
Ne nu mera om mig. Jag är ett Musik freak, lyssnar på musik så fort jag får chansen och det ja lyssnar på är det som är bra, hårdrock från 80-talet. Finns väll nya band som är bra också men inget slår de gammla ton sättarna! som sagt musik är livet och livet är musik och strumpor behöver inte ha lika färg.
Jag går med de andra på bloggen på Estet musik pogrammet på Bessemer, förutom Annie som går bild men i samma klass (hon kanske fick nog efter musikalen? vem vet.. värt att ta upp och utreda senare). Men jag spelar även fotboll i Gästrike Hammarbys nystartade damlag, älskar att köra bil och har även folkrace license (som jag tog när ja var 15 år så lärde mig köra då, sjukt stolt och cool ja e över detta)
jag i fullfart på banan i den helgröna saaben, nr 41.
ja vem är denna mystiska person som skriver massa fljamsjs? jo här är jag:
ser ut så där 8 % av tiden i mitt liv resten är nog mer så här:
tack och hej levgrisfiskorgasmpastej! // Juschssan

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAAAAAHAHAHAHAA

2012-01-14 @ 23:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0