Pisces natare oportet


Tjena! Tänkte att jag skulle skriva liten presentation om mig själv. Det är jag som är Emmy. Den äldsta och klokaste av alla i zombieslayer. Hehe, nejdå. Är en väldigt glad och skojfrisk person som älskar att skratta och göra en massa tokiga och roliga saker tillsammans med mina broeees! 
Ni kommer säkert att få ta del av det här på bloggen.

Musik tar upp en stor del av min fritid men även min vardag eftersom jag går på estetiska programmet med inriktning musik. 
Sjunger gör jag nästan jämt, medvetet som omedvetet. 
Tycker även mycket om att spela teater, fast tyvärr så slutade jag med det för några år sedan. Funderar på att ta upp det igen. 

Alldeles nyligen så har jag börjat spela fotboll i GHIF damlag, tillsammans med några andra tjejer på den här bloggen. Har aldrig någonsin tränat fotboll. Så det ska bli kul att få se hur det här kommer att gå. Fotboll är ändå en sak som jag tycker är väldigt kul, det kommer nog gå bra..hoppas jag. Tävlingsinriktad till tusen är jag iaf , det är en sak som är säker.

Vad kan man mer säga då..
Bor i Skogshålan Gästrike-Hammarby med min Lillebror, låtsaslillebror och min fostermamma. Har också tre storebröder och en storasyster. 

Det var litegrann om mig. Hoppas ni tycker om bloggen.


// Emmy



Kommentarer
Postat av: SNAP 'EM - Ivan Trip

Haha fantastisk header!

2012-01-12 @ 00:34:44
URL: http://snapem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0