I want candy...oh wait I have some here

hallooj
efter skolan tog jag och Lotte en sväng till pingstkyrkan, hittade en ashäftig plånbok med spiderman på.sen gick vi och köpte godis medans vi väntade på att våra skjutsar skulle komma.
åkte sedan hem till Irmeli och Åke för att fortsätta med flytten. blev klar med alla lådor med böcker, totalt var det 42 flyttkartonger med böcker.

imon äre fredag, börjar 10 över 8, borde vara olagligt att börja så tidigt på en fredag!
i helgen ska jag och mor åka och kolla på en systemkamera, AWESOMENESS!! så förhoppningsvis kommer jag hem med en på lördag :D
nu ska jag ta och duscha, sedan läsa lite tidning och kolla lite film.
NAtti!
//Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0