Hej, det är Nick.....KLICK! Eller Emmy är det ju. Hehe


Vill bara säga hej, HEJ! Ni trodde att ni hade blivit av med mig va, va, va, va? ;) Men en sak ni veta, jag är en seg rackare som inte ger upp i första taget. Även fast jag är väldigt dålig på att blogga. Jag skäms, verkligen. HAHA. Eller? Eller? Eller? Nä usch känner mig ovanligt dryg just nu.
Har precis kommit hem från fotbollsträningen och mina ben/lår är så gott som döda. Spaghettibenen, det är jag som är ägaren till dom.. om ni undrar. Om ni ser någon som springer omkring med väldigt ostadiga ben på stan eller kanske på soptippen, så är ni mer än välkommen att komma fram och säga hej, HEJ!

Woosh nä nu ska man sova. HEJ!


lilla dryghunden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0