Godkväller

jag och världens skönaste människor tänkte dela med oss om vårt händelserika liv.

så vem är då jag? mitt namn är charlotte, men går även under namn som lotte, krullis, dampbarn, kinesen och charlie. jag är 17 år och går estetmusik på bessemer. på fritiden är jag mest något utav en filmnarkoman, tjockis och flummig typ. gillar att måla och att skapa musik. mat är också något jag gillar... eller älskar!!! något jag älskar mer än mat är iallafall mina vänner (känn er speciell).

jag har svårt att kategorisera min musiksmak för den är rätt varierad men skulle kanske säga typ indie, rock? iallafall några grymma artister är alex turner, the cure, the doors, jimi hendrix, the velvet underground osv osv. bästa live artisten är lätt håkan hellström, vilken energi.
och som jag skrev är jag en filmnarkoman. kan rabbla upp hur många bra filmer som helst men om jag håller mig till 3 så säger jag, juno, lord of the rings och the breakfast club. vad är så bra med filmer? man kan bara försvinna för ett tag och svepas med i någon annans "verklighet".
böcker är också rätt underbara, speciellt love letters of great men och den handlar egentligen inte om någon speciellt utan det är en samligsbok med massa gamla kärleksbrev. okej nu spårade kanske min presentation. men ni får ju lära känna mig? flummig.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0