Emmy tipsar inte



Eftersom jag är äldst så har jag varit med om en hel del saker som jag har tänkt att dela med mig av. hehe.  Kommer tipsa om allt från egna livserfarenheter till husmorstips. Eller tipsa och tipsa, vi får kalla det så i alla fall.



I mina yngre dar så läste jag att man kunde få större läppar om man smetade cayenpeppar över hela munnen. Dum och naiv som jag var, blev jag fast besluten om att jag bara vara tvungen att testa om detta var sant. 
Jag gick till kryddskåpet, greppade cayenpepparn och smetade ut det rejält över hela munnen. Lagomt var inte ett ord som fanns i min ordlista. 
Bara efter några sekunder började det att riktigt svida, smärtan var verkligen hemsk och jag sprang direkt till toaletten och tvättade av mig allt. Mina läppar var alldeles blodröda och en aningens uppsvällda i säkert en halvtimme efteråt, smärtan höll däremot i sig ett bra tag.

SÅÅ JAG TIPSAR INTE OM ATT ANVÄNDA CAYENPEPPAR PÅ LÄPPARNA!




Kommentarer
Postat av: Morf

AAAAAAHAHAHAHA DÖR NURM XD

2012-01-14 @ 23:10:38
Postat av: guess who?!?!

Hahah Emmy! xD klockrent!

2012-01-14 @ 23:37:13
URL: http://silverhatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0