Aussies 3 minute miracle - Helt FANTASTISKT!


Måste bara tipsa om en bra hårinpackningsom jag, Charlotte och Annie köpte i förrgår.
Har aldrig varit så nöjd över en produkt som jag är över denna.

Det här är en inpackning som slätar ut flygigt hår på bara 3 minuter. Aussies produkter finns numera på Kicks och den här inpackningen kostar 125 kr för 250 ml.

Den slätar ut torrt, och flygigt hår på bara tre min. Tre min är också det enda som behövs för att håret ska få bort den frizz samt återfuktar håret och göra det smidigt, mjukt och glansigt.

Ett plus är också lukten. Håret luktar som en söt godisklubba efter att man har använt inpackningen.

Finns att köpa på kicks för 125 kr, men vi hitt
ade den för ett betydligt billigare pris på rusta där den kostade ca 65 kr. Den är absolut värd varenda liten krona!






Kommentarer
Postat av: jossan

vem är denna jag hahahahahhaah ;D

2012-01-14 @ 18:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0