Sing Hallelujaaaah!



Tjena, tja, tjabba, åhsåfultbordeintefinnaaaaasomallternativtillhälsningsfrasmennukommerdenändååå...TJENIXEN!

Söndag idag då! Fast skillnaden mellan denna söndag och de tidigare söndagarna är att man inte behöver bäva sig inför morgondagen. Wihooo. SING HALLELUJAAAAAAAAAAH för sportlov alla MANNAR!!

Är fortfarande sjuk, vet inte vad det är men det känns som jag drar till mig förkylningar så som flugorna drar sig till koskit. Ska leta upp någon helig ritual som botar mig från detta djävulskap!

Ska iaf iväg och kolla på lite star wars med andra sjuklingar. Tur att att det finns några som man kan dela denna förkylning (läs börda) med. Men innan det så ska jag delta i ett hemligt möte på skype.


Jag och mitt åk. wahaha. Snusen under läppen och allt. Vad kan man då säga om denna bild?
Jo ett bra exemplar på en något snurrig Homo sapiens sapiens. Som om jag inte minns helt fel (?) hade precis blivit jagad av Polisen för fortkörning.

Kommentarer
Postat av: jossan

HAHAHAH ja dör emmy dör

2012-02-26 @ 20:10:06
URL: http://zombieslayers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0