Press

kom hem igår efter en rolig skoldag och en mkt lyckad historia redovisning med tjejerna! här är en bild på Jean Calvin och Ludvig XVI. hett. våran lärare asgarvade flera ggr så tror vi får bra betyg. hehe.
men nu sitter jag vid köksbordet och tittar ut över åkrarna, ah. bondelande. så skönt att slappa o bara vara med familjen lite. men ska skriva en krönika och räkna lite matte, woho..
slog till på stort och dukade upp big fat frukost idag! skämmer bort föräldrarna lite så snälla som dom är jämt.
och dom är lite arbetströtta så sa dom ur tomma intet - ja men de e tur att jossan blir rockstjärna och satsar på musiken så vi kan slappa när vi blir äldre!
jag:....
dom- ja ett hus i thailand och en stor båt skulle sitta fint.
jag:.. ska försöka...
hahaha, aja dom tror på mig iaf ;)
avslutar med en söt bild på vår minsta gulliga onda allätar katten - chili!
mjaow
//jossannnN

Kommentarer
Postat av: charlotte

muhuu jag var Ludvig XIV :( inte den 16e de va mitt barnbarn höhööhö.............. men najs mannen!

2012-02-11 @ 19:50:28
URL: http://watchthecolorbend.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0