Be careful what you wish for cause you just might get it.

Tjo. Tjena. Tja. Hejsan. och ja, Hej.
image

tränade fotbolligår trött som faen. trodde det inte skulle bli nå speciellt jobbigt för jag ska vara tredje målvakt i vårat lag men ack så fel ja hade. testa springa på tå i 60 minuter..
image
var ganska så skönt när man kom hem duschat, käkat och satte sig i soffan för att ha fredagsmys, klockan halv tolv. men men somna på en sekund typ och vaknade nio i dag helt utvilad. (skyller på att jag inte kan röra på mig idag för ja har ett skavsår på foten sen igår, mohehe)
imagewinner dance*
men det blir iaf en slappdag, efter en hel vecka med musik, koregrafi, galna lärare o massa annat slammer sitter ja nu uppe på mitt rum och ska plugga, i tystnad. och njuuuter.
Chaio! /jossannn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0